Khamis, 5 Februari 2009

nak kenal x dgn member aku???



~aku ni nak kate ramai member xla ramai....bese2 jer.....~




~tp tringin gak ade ramai giler member.....yelah, mane2 pegi...ade jer yg kenal aku....xde r bosan sgt...erm....~




~ni member2 aku yg dah lama aku kenal....yg atas tu ziha n yg bwh tu ila.....~~~~




~ antara hubungan yg paling istimewa dlm hidup ni adalah persahabatan....antara cinta dan sahabat, kebanyakannya akan pilih sahabat....bersahabat adalah perkara yg paling seronok....tapi jangan sesekali kite terlupa erti sahabat...macam hidup berkasih gak...susah senang mesti bersama...tp xtau la pepatah tu leh gune lg x skg....ape pun....nilai persahabatn tu penting....sesape pun akan berkata 'teman ketawa mudah nak cari, tapi teman menangis susah nak cari'....~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan